28 August 2014

Mõned klõpsud kasvuhoonest


kollaste kirsstomatite kobarad
See augustis saabunud sügis võib seenele sõita, mina kavatsen küll kasvuhoonest oma saagi kätte saada. Tõttöelda, nii ilusaid suuri tomateid ei ole mul kunagi olnud. Suure osa sellest annab mulle müüdud vale tomatisort. Vilja asemel müüdi mulle Faworit taimed. Kuid ma pole üldse õnnetu selle pärast. Faworit on teist aastat mu lemmiksort, Viljasid tahtsin osta seetõttu, et Faworite jäi mul endalgi külmavõtmisest järele. Nüüd aga ongi peaaegu kogu kasvuhoone mul Faworit'e täis. Kui võrrelda oma ja ostetud taimede saaki ja tomatite suurust, siis vahet märgata pole. Ja alles jäid mul ju kõige kiduramad taimed. Ega ma jonni ei jäta, kuigi sel aastal külm enamustele mu taimedele 1:0 tegi, hakkan ilmselt veebruaris (no võibolla nihutan külvamise veidi hilisemaks, et nad kevadeks nii ilusad suured poleks, et mul jälle ei tekiks kiusatust taimi liiga vara kasvuhoonesse vedada) jälle uue tuhinaga pihta. Vanarahvas ütleb selle kohta: loll, aga järjekindel!

Lastele meeldivad kõige rohkem kirsstomatid ja eriti just kollased. Kõige tomatimaiam on üldsegi Karmen. Lõikan kollase tomati pooleks, panen talle lauale ja varsti on see sealt kadunud.
punane kirsstomat "elab"
lae all

Ahjaa, seoses kasvuhoonega, ka viinamarjahooaeg on juba nädalajagu avatud. Kõik söövad palju jaksavad, lastel hakkab isu täis saama, sealjuures poole suve peal tooreid käidi küll näppamas ;) Õnneks kõik pole veel valmis ka, seega peaks hooaega ligemale kuuks jätkuma.

No comments: