22 July 2013

Vihm mulle ei meeldi :(

Jah, nii on ja on alati olnud! Vahel harva ja natuke on OK, aga mitte nii nagu praegu :(
Ümbruskondsed küll rõõmustavad mu üle, et näed kui hea sul nüüd on, et pole nii kuum, siis ma valgustan neid, et oh ei, kuum on tore, hoopis praegu ei ole tore. Ei saa toastki välja! Eks ma siis pingutan pesu- ja kappide sorteerimisega, midagigi asjalikku tehtud!

Eile avastasin kahe vihma vahel aias käies, et enne telkima minekut (mis leiab aset 28.07) tuleb kindlasti üks kord ube korjata. Loodan selle peale, et alates komapäevast ilm paraneb ja jõuab selle kenasti tehtud. Ka vaarikaid on veel veidi jäänud. Tundub, et isu on kõigil üsna täis söödud, mis tähendab, et ma peaksin nad ära korjama ja mustsõstraga moosiks keetma. Järgmine kurgikorjamine on ilmselt homme-ülehomme. Tõeline "maanaine" :) Kurke on mul talveks hetkel 9 2-liitrist purki. Nädalavahetusel palus üks sugulane sünnipäevakingiks mu marineeritud kurke, võtsin seda kui komplimenti oma "toodangule".

Kolmapäeval läheme sõprade peredega Hellenurme vesiveskisse, lihtsalt lastele näitama, kuidas vanasti jahu tehti. Tean juba ette, et seal on väga lahe, kuna olen seal ise käinud ja veskiemandat tunnen ma ka.

No comments: