17 July 2012

Kuidas Grete herilaselt 6 korda nõelata sai

See juhtus täna. Olime sõbranna juures. Lapsed olid õues. Äkki hakkab Grete hullult nutma. Toast ei saanud aru, mis lahti. Hõikasime, et kas kukkusid? Laps ei vastanud, nutab. Hakkas juba rahunema, kui hakkab uuesti täiega röökima. Tema kõndis toa poole, mina talle vastu. Ikkagi päriselt aru ei saanud... Kui ta hakkas pluusi selja tagant kiskuma, hakkasime taipama. Pluus raksti seljast ära...
Arvasime, et sellega on asi lõppenud, kui avastasime, et herilane on juustes. Lapsel oli juba paaniline hirm, ei lasknud rahulikult herilast ära võtta. Ühtäkki hakkas pükse sikutama. Ma ei tea kuidas, aga herilane oli pükstesse saanud, või oli see juba teine. Siis ka püksid jalast. Vahepeal oli herilane minu peal. Ajasin minema ja saate aru, ta ründas uuesti Gretet, õnneks mitte enam tabavalt. Lõpuks sai sõbranna ta maha löödud.
Panime sutsude peale Aloe Vera geeli ja õnneks soostus ta ka Zyrtecit võtma, mis sõbrannal kodus olemas oli. Geel jahutas, Zyrtec ilmselt võttis valu ja sügeluse. Füüsilises mõttes rahunes ta päris kiiresti, lõpuks jäi mulle sülle magama (ma ei tea miks, aga nad ärkasid õega täna kell 6 hommikul ja magama enam ei jäänud), kuid hirm igasugu lendavate putukate osas on nüüd paaniline. Peale tunnist uinakut olid esimesed sõna, mis ta ütles, et hea, et me selle herilase ikka kätte saime ja mul enam ei valuta. Nii kahju oli lapsest. Õnneks nüüd paar tundi peale juhtunut ei kurda millegi üle ja mängib õega nagu ikka :)

No comments: