13 October 2010

Tehtud asjadest

Nii, trepp on valmis, tegelt juba vist 2 nädalat. Ja juba hakkab tekkima valgele kivile käimise trajektoor :D

Juurikad ja lillemugulad on mul ka üles võetud. Saagiks 3 ämbritäit mõnusalt suuri porgandeid, 6 kaalikat ja poolteist ämbrit punapeete. Kaalikad on juba ka "ladustatud" - loomulikult sügavkülma. Ühepajatoidupakikesi sai 6, need sisaldavad paar peotäit kaalikatükke ja paar peotäit porgandiviile. Ülejäänud porgandid ootavad ka koorimist ja supiporgandiks lõikumist, et samuti sügavkülma rännata. Talvel on hea mugav võtta küll, kuigi praegu on igavene tüütus :P

Gretet tabas esmaspäeva pärastlõunal lasteaias kummaline kõhulahtisus, seetõttu olen nüüd 2 päeva nendega kodus olnud. Homme lähevad lasteaeda, sest kui see oli viirus, siis põdes Grete selle ülikergelt läbi. Või oli midagi muud... Ise ka imestan, kuidas lastega kodus olles mul nendega nii palju kannatust oli... üldse ei olnud vaja pidevalt kellegi peale häält tõsta. Kas nad on nüüd suuremad ja teevad seetõttu rohkem pahandust või olen mina igasuguse kannatuse kaotanud, võta nüüd siis kinni! Ah, tegelt täna oli juba päris tore, saime riidudeta hakkama :)

No comments: