16 November 2009

Uskumatu, aga ma ei jõudnud nädalavahetusel sekundikski õmblusmasina taha. Kui eile mõtlesin, et mida ma siis õige tegin, imestasin ise ka, kuidas on võimalik, et nii palju aega kulub majapidamisele :O. Mis seal ikka! Lootus sureb viimasene, et kunagi ma jõuan kõik tehtud... Laupäeval võtsin kätte ja käisin uut Lõunakeskust kaemas - üksi! Ei ole midagi öelda, uus osa on päris ilus. Tore, et Juku ja Lindex siinpool linna nüüd saadaval on. Kurb on see, et peale kahetunnist shoppamist omale teksasid ma ikkagi ei leidnud :( Ja seda ma ei kujuta ette, kaua Maksimarket seal vastu peab, võrredles Rimiga on nende kaubavalik (eriti mis puudutab puu-, köögi- ja juurvilju) päris kesine. Ainukese variandina näen ma, et Maksimarket laseb hinnad odavamaks kui Rimis, aga vaevalt, et nad seda teevad. Samas, klient alati võidab, kui kaks sarnast poodi peavad konkurentsis püsima, Lõunakas käib see nii toidu-, kui elektroonikapoodide kohta :)

1 comment:

Kaire said...

Noh, ütleme nii, et ma tegelt eriti ei oska, eriti kui Sinu tehtud asju vaadata, aga ma vähemalt tahan ja üritan :P