06 June 2009

Vihm ja vihmavahe

Ükspäev istutasin ära saialilled, kressid ja põõsasastrid, see oli vist juba neljapäeval (4.06). Eile ja üleeile meil vihmavahet ei olnud. Õigemini küll, eile pärastlõunal oli, aga siis mind ei olnud kodus. Siis ma laulsin lipupäeva kontserdil Otepääl. Uudisteos meeldis mulle väga, kahju ainult, et orkester halva ilma tõttu küll kohale sõitis, kuid asju lahti ei pakkinud ning koju tagasi sõitis. Autor ise oli muidugi tuntud headuses. Loodetavasti kunagi saab teost kuulda/ laulda ka koos orkestriga. Õnneks ilmataat halastas meile (ja rahvale) ja kontserdi ajal sadu polnud ning rahvariide pluusi alla peidetud kampsun ja polo õigustasid end igati.

Täna leidsin väikse vihmavahe ja istutasin kärmelt ära tageetesed, halli aruheina ja 3 suvikõrvitsat. Viimased peitsin kindluse mõttes katteloori alla, kuna neid ei olnud ma jõudnud õues "karastada" (lilled elasid juba mõnda aega õues pottidega). Las nad siis karastuvad seni katteloori all, kuni ilm jälle suvisemaks läheb. Kippusid mul muidu juba aknalaual õitsema minema. Istutada on jäänud kurgid, loodan homme vihmavahe leida. Neile panen ka katteloori peale, kuna ei taha neid õue viia, tuul ilmselt murraks nad ära, nad mul suht kõrgetes pottides.

Meie jaoks tulid "halvad ilmad" väga heal ajal. Pääseme 520 kuuse ja 1000 ruutmeetri muru kastmisest. Ka lilli pole vaja eraldi kasta. Ja kui ma ka aias mõnda aega märja tõttu enam midagi teha ei saa, siis tegevuse puudus mind ei kimbuta. Köögi riiul tahaks revideerimist ja kogu elamise põhjalikum koristus ei teeks ka paha :P

No comments: