16 December 2018

Talvised aiatööd

Kasvuhoonekoristus ei taha mul kuidagi mõistlikul ajal välja tulla - no umbes nii, et hooaeg lõppeb ja kasvuhoone saab ka kohe korda. Seda on ju nii lihtne edasi lükata, isegi välja ei paista, on see töö tehtud või tegemata :)
Sel aastal sai see tehtud 1. detsembril. Külm oli taimedest juba üle käinud, samas ei olnud nad veel täielikult ära kuivanud, mis juhtub kevade poole, kui päike kasvuhoone soojaks kütab. Vesihein aga oli hoolimata külmast kaunilt roheline. Enne ja pärast pildid ka juurde.












Veel muldasin ma roose. Roosikasvatus pole mu tugevaim külg, aga ma siiski püüan. Esimene külmalaine alla kümnekraadist külma ei toonud ja siis olid mu roosid veel muldamata. Kui uuesti külm saabus ja ähvardas öösel ka üle 10 kraadi külma, vedasin kasvuhoonest kevadel üle jäänud turvase esikusse sooja ning kui see oli ära sulanud, valasin lihtsalt roosidele peale.







Samal päeval, kui roosid said mullatud (13.12), leidsime pojaga
liivakastist külmumata liiva (kuna kelk oli seal peal ja liiv polnud
külmumiseks piisavalt märg).

No comments: