07 July 2014

Laulupidu

Ei jäänud selgi korral mul laulupeol käimata. Seda tänu mu suurepärasele abikaasale ja tublile titele, kes kahekesi edukalt minu äraolekul hakkama said. Küll jah, nad olid Tallinnas nö kaasas, mu venna juures, sest öösiti nad veel ilma minuta ei saa (st titt ei saa :). Sellest hoolimata toimis kõik päris hästi. Muidugi töötas kas Murphi seadus, et just siis kasvatas titt välja oma neljanda hamba, mistõttu ühel päeval ka issile lärmi tehti, kuid niipea kui hammas oli lõikunud, läks see mööda. Sama lärmi oleks ta ka minule teinud, seega suurt vahet ei olnud, olin see mina või Tõnis.

Aga laulupidu oli muidugi tore. On mul ju aastate jooksul erinevates koorides lauldes tekkinud hulk sõpru-tuttavaid, keda kõike on võimalik laulupeol kohata. Aegajalt kellegagi kohtusin ka, kuid enamuse ajast hängisin ma lauluväljakul ringi üksi. Päris huvitav kogemus oli. Pole mul ju aastaid olnud kahte sellist järjestikust päeva, kus ma päris üksi oleks.

Oli uhke olla osaline aegade suurima rahvaarvuga laulupeol. Sel korral veel pilt emaga, järgmisel korral ehk juba ema, mina ja suuremad tüdrukud, kui ma just ei leia võimalust tantsupeole minna ;)

No comments: