29 May 2014

Naasnud kehv suusailm

Mind see muidugi ei rõõmusta, et selline külm jälle tagasi on, küll aga teeb mind rõõmsaks, et maikuu hakkab lõppema. Mitme aktiivselt kõikvõimalikes huviringides osaleva lapse vanemana on jõulu- ja maikuud eriti tihedad. Kontserdid ja esinemised ja esinemised ja kontserdid. Sekka mõne sugulase mõni lõpetamine või sünnipäev ja nii see kuu möödubki. Aed tahab ka tegemist ja kui su aiatööde tegemise aeg on limiteeritud tite uneaegadega, teeb see asja veel keerulisemaks. Ometigi - ma ei kurda! Elu on lill ja ma ei vahetaks seda hetkel küll mingi muu elu vastu (nt töölkäimine).

Käisime ka Karmeniga nö 9 kuu kontrollis. Piiga on täpselt 9 kilo ja 70 cm. Ta on arstil alati selline rahulik ja naerusuine, uudistab ringi ja laseb rahulikult kõike teha. Täna sai isegi kaitsesüst ilma ühegi piuksuta tehtud. Mina olin närvis, et kuidas läheb, tema ei teinud teist nägugi. Mina ei osanud seda oodata, sest suuremad tüdrukud olid asjast hoopis teisel arvamusel :)

No comments: