07 February 2014

Mul on juba "suur" laps

Täna "juhtus" nii, et käisin esimest korda üle pika aja täitsa üksi linnas - juuksuris. Natuke hing värises sees, aga tavapärase rütmi järgi pidi kõik klappima, kuid Murphi seadus on ju see, et kui  nö tavapärases rütmis peaks asjad oleme ühtemoodi, siis kui sa sellega arvestad, siis need kindlasti nii ei ole. Õnneks sel korral meil Murphi seadus ei töötanud. Kuna juuksuriaja sain kella üheks ja Karmen magab oma pikka lõunaund õues vankris kell 12-3 ja abikaasa töötab reedeti kodus, panin lapsukese kärru magama, tõin kõige suurema õe koolist koju ja kimasin linna. Kõik toimis. Titt magas väikese kaasaaitamisega (tuli vahepeal kiigutamas käia) peaaegu kolmeni, mina jõudsin poole neljaks. Sel korral saime kenasti hakkama!

Mulda said ka võõrasemade seemned. Seisavad nüüd vannitoa kapi all soojas ja niiskes. Hiljem hakkasin lugema, et võõrasemad on kaheaastased taimed. Nüüd ma ei teagi, kas nad mul ei hakkagi sel aastal õitsema. Kui nii, eks siis istutan kuskile aeda maha ja jään järgmist aastat ootama :) Oleks tarvis ka ripp-petuuniad ära osta ja külvata ja vabariigi aastapäeva paiku lähevad mulda ka tomatid ja paprikad. Vahepeal küll juba mõtlesin,e t ma enam paprikaid ei kasvata, sest ma pole viimasel kahel aastal õieti paprikat saanud, aga proovin nüüd veel ikkagi nii, et seni, kuni pole neid saanud kasvuhoonesse ära istutada, korjan kõik õied ära, et esimesed õied tuleks peale ümberistutamise põdemist, ehk siis õnnestub paremini.

No comments: