25 September 2013

Koogiretseptid

Olen viimasel ajal enda kohta päris tihti kooki küpsetanud. Üks põhjus on kindlasti selles, et mul oli sünnipäev ja kui keegi külla tuli, siis ikka midagi tegin. Teine põhjus võib selles olla, et kuna mul on kohutav magusaisu, siis et mitte süüa šokolaadikomme, mis ükskord tite tagumikule täpid tõid, süüa kohupiimakooki. Või siis lihtsalt sellest, et olen kodus ja mul on rohkem aega :)

Igatahes mees aina üllatub, et naine on jälle kooki teinud, aga on muidugi rahul. Kahju on vaid sellest, et lapsed meil neid kooke ei taha, aga äkki kui ma muudkui teen ja teen, siis nad lõpuks hakkavad sööma. Küll oleks nad nõus nö oma osa toorest tainast ära sööma, sest olgem ausad, kui segada kokku puhas või, suhkur, muna ja jahu, siis see mass ongi ju päris hea :)

Igatahes panen siia retseptid, mida teinud olen ja mida võib ikka ja jälle kasutada. Nagu näha, on läbiv joon kohupiim või hapukoor ja lihtsus:
Lihtne hapupiimakook
Kohupiima-virsikukook
Kohupiima-kirsikook
Selles viimases ei tasu vaniljeekstrakti nii palju panna, vähemalt mind veidi häiris nii intensiivne maitse, aga külalistele meeldis ja kirsid veidi tasakaalustasid seda.

Edit 28.09.13
Seda tahaks lähiajal proovida :)
Kohupiima-õunakook

No comments: