07 September 2010

Netivaikus

Blogi on mul ilmselgelt unarusse jäänud :P Eks aiatööd on ka, ju seetõttu...
Kui töölkäimine võtab suurema osa su päevast, ülejäänud ajal üritad kodus teha hädapärasemaid asju, siis ongi sedasi. Tegelt pole viriseda väga põhjust, sest lapsed on tublid, käivad kenasti lasteaias, siiamaani olid terved ka, nüüd viimastel päevadel on veidi tatised. Kui ma kodune olin, siis ma tatist last lasteaeda ei viinud, täna aga rääkisin pikalt Grete kasvatajaga, et kuidas selle nohuvärgiga on. Ta ütles, et praeguses seisus võite Gretet tuua küll, nagunii enamusel on nohu. Kui lapse enesetunne kehvaks läheb, siis jätke koju. Seda viimast nagunii, silmnähtavalt kehva enesetundega lapsega jääks nagunii koju. Eks sel talvel ole meie majja ka tuulerõugeid oodata, oleks küll eelistanud eelmist talve, kui nagunii veel kodus olin, aga pole parata, kui sel talvel saabuvad.

Nullist rajatud püsilillepeenar võtab järjest rohkem vormi. Täna "algas mu sünnipäev", kuna töökaaslased, kes mulle külla tulevad küll järgmisel nädalal, andsid üle 4 päevaliiliat. Kõik need sordid, mille ise olin välja valinud. Nii armas :) Tulbisibulad on juba ka olemas, ootavad üleandmist :D

Abikaasa hakkas täna treppi plaatima. Muidu pidime tuulekaste ehitama, aga kuna sügis saabus ootamatult äkki ja varakult, siis tuli trepiplaatimine vahele võtta, kuna seda ei saa veel jahedamaga enam teha. Alla viie soojakraadi vist ei tohi olla, siis segud ei kivistu. Usun, et trepp saab väga ilus.

Aa, ja möödunud laupäeval (04.09) tegime kiire seenetripi. Reede õhtul sõitsime maale, laupäeva hommikul käisime kahekesi 2 tundi metsas ja pärastlõunal käis mees veel 2 tunnikest ja puhastamist jagus kolme päeva peale :P Aga saagiks nii praetud puraviku-kukeseenesegu (3 kg) kui marineeritud riisikad-pilvikud (7 liitrit). Pole paha :)

No comments: